29 - latek dyplomatycznie nie zaprzecza, ani nie potwierdza nieoficjalnej informacji o swoim kandydowaniu.
antybombon
2018-09-27 21:51:33
do A. ~ Piszesz rozpaczliwie o hejcie, a twój wpis to też hejt
amaro
2018-09-26 22:26:20
Niezgoda podobnie jak Mastalski był młody,ale miał dobrego mentora Golbę. Był wcześniej radnym , więc samorząd nie był mu obcy. A Mastalski chociaż raz był na jakiejś sesji? udzielał się w jakikolwiek sposób dla Szczawnicy? Nie ma czasu na naukę, aż po jakiś 2 latach Mastalski załapie co nieco o co chodzi w samorządzie. O takim burmistrzu marzycie ? Więc obrońcy Mastalskiego sama jego chęć niepoparta niczym !!! zostania burmistrzem to za mało przekonywujące. Nie piszcie bzdur że to hejt na niego, po prostu ludzie piszą jaka jest rzeczywistość poparta marną wręcz nijaką jego kandydaturą zgłoszoną przez PIS w ostatniej chwili. Trudno, jakie są realia w Szczawnicy tak trzeba zagłoswać, czyli na doświadczenie obecnego a nie na marzenia samego bycia jego , jego propagatorów pewnie rodziny i znajomych. Nikt myślący w Szczawnicy nie zagłosuje na niego, chociaż prywatnie może być miłym człowiekiem. To za mało.
Wyborca
2018-09-24 23:23:58
Ludzie czemu tyle nienawiści wylewamy na jednego i drugiego kandydata. Pierwszy kandydat Pan Niezgoda kiedy zaczynał 12 lat temu też było pamiętam, że młody niedoświadczony, że piłkarz itp. Jednak dał sobie radę. Ale z obserwacji na przełomie lat Pan Niezgoda stopniowo się wypalał. Teraz pojawił się kandydat Pan Mastalski i znów słychać, że młody,że z PISu i bezrobotny ale to przecież o niczym nie świadczy bo chłop naprawde może być mądry i dużo dla Szczawnicy zrobić. Chodzmy teraz na spotkania wyborcze i posluchajmy w kulturze kandydatów. Na podjęcie decyzji wyborczej mamy jeszcze dużo czasu.
A.
2018-09-24 21:48:49
Beznadzieja, jedyne co umiemy robić jako naród to wspólnie hejtowac jednego z kandydatów. Zarzucacie, że Marcin robi doktorat? Okej, niech będzie prymitywny i bez wykształcenia, bo z tego wnioskuję że dla niektórych wykształcenie wyższe jest już passe. Ważne że się pojawił, ma energię by coś zmienić, jest młody i chętny, a nie zdziadzialy i zgorzknialy podstarzaly chłop za biurkiem rządzący swoim małym światkiem. Żaden burmistrz w Szczawnicy nie nawojuje, bo prawda jest taka że Szczawnica w ogóle nie jest przystosowana dla turystów!
Klark
2018-09-24 09:56:09
@wspomnieńczar. Być może. Mamy więc uzdrowisko bez uzdrowiska i budżet bez pieniędzy. To co napisał ten adwokat do mnie przemawia - gmina jest tak zadłużona, że na długi lata zapomnijmy o jakichkolwiek inwestycjach.
wspomnień czar
2018-09-23 22:47:54
@Klark. Uzdrowisko, to nie burmistrz, to grupa Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica. Faktem jest, że w czasach, o których wspominasz, ówczesny dyrektor PPU Szczawnica nie zgodziłby się, żeby na balkonach Inhalatorium suszyły się gacie i ręczniki (przyszło nowe i widać lepsze). A świetność uzdrowiska z lat 60 czy 70, ''to se ne vrati'' jak mówią bracia Czesi.
Klark
2018-09-23 20:01:55
Paweł Bała : Jeżeli miałem jeszcze wątpliwości, co do możliwości pracy dla Szczawnicy, to rozwiał je? Burmistrz Grzegorz Niezgoda, który ostatecznie skłonił mnie do rezygnacji stwierdzeniem, że ?Uzdrowisko ograniczyło działalność do 31 miejsc. Jeżeli porównamy to do okresu świetności w latach 60. czy 70., kiedy liczono je w tysiącach, to mamy obraz katastrofy. Nie ma drugiego takiego uzdrowiska w Polsce. Dochodzimy do etapu, który wskazuje, że to uzdrowisko nie będzie już funkcjonować?
http://wiescigor.pl/7306-2/
misio
2018-09-23 20:01:08
Byłoby bardzo niedobrze gdyby był tylko jeden kandydat na Burmistrza dlatego konkurent dla Pana Niezgody jest mile widziany.Oczywiście jego przydatność na to stanowisko powinna być oceniana merytorycznie na podstawie programu wyborczego a nie drobnych złośliwości.Panie Marcinie - dla dobra demokracji proszę startować w tych wyborach.
rozbawiony
2018-09-23 11:47:33
Najbardziej rozbawił komentarz że Niezgoda stary już jest!! W Krościenku byłby młody w porównaniu do kandydatów. Grzesiek choć do nas bo widzę że ta Szczawnica to ciekawi ludzie.
Zbyszek
2018-09-22 22:26:04
Jasiu, zapewne wszystkie te pomówienia potrafisz udowodnić przed sądem?
A zamiast hejtować, może popracował byś trochę nad pisownią, gramatyką i interpunkcją bo te kilka komentarzy które stworzyłeś obrażają język polski. Ja wiem, że podstawówka była ciężka, ale może dasz radę ...
AA
2018-09-22 21:56:44
@Jasiek. A czy Marcin poradzi sobie ze wspólnotą leśnogruntową?
Jasiek
2018-09-22 21:11:17
Samej rodziny Pana Marcina naliczyłem już z 300 głosów,młody Szczawniczanin, wykształcony,jak powiedziała mi 80 letnia Szczawniczanka Ciocia kandydata- bardzo grzeczny,ułożony,mądry,nie bufonowaty nie jak Niezgoda...
Niezgoda pakuj si e i najlepiej nie mieszaj się w sprawy Szczawnicy bo :
konflikt z uzdrowiskiem ,przekręt z ośrodkiem zdrowia,gdzie ta przystań?,gazyfikacja od 12 lat ,taśmy Kasprzaka,ile kasy poszło na komisariat?,jedynie co wyszło niezgodzie do jego willa i z dwie bańki odłożone na czarną godzinę.Kolegów z Pow.Zarządu Dróg powsadzali mu Zakładu Karnego.Jedynie subkultura piłkarska ma się dobrze chociaż Orlik to katastrofa budowlana.
Grzesiu idź do Wikara lub Esbudu.......
kumpela
2018-09-22 19:43:52
hej Marcin masz jeszcze kolczyk w uchu i długie włosy ? cudnie prezentował byś się jako burmistrz
Zasada
2018-09-22 17:52:48
Ekonomista kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Tym się różni od Mastalskiego że nie jest z łapanki tylko 4 lata był radnym zanim został burmistrzem, o i jeszcze jednym jest o wiele ładniejszy i przystojniejszy a co!!!
Specjalista
2018-09-22 17:47:56
@ Ekonomista - a Mastalski co zrobił? znawco
bombon
2018-09-22 17:39:08
a no w tym ekonomisto , że Mastalski jeszcze nic nie zrobił
Ekonomista
2018-09-22 17:10:42
Słuchajcie mędrcy i znawcy: nie patrzcie na to czym się chwali nasz burmajster tylko na fakty. Zadajcie sobie trochę trudu i popatrzcie do planu budżetu z początku roku i na rozstrzygnięte przetargi. Prawda jest taka że JEDYNE co zrobił odkąd odszedł Moskalik to rozgrzebał schody na nowym cmentarzu. A i to nieskończone. Więc w czym jest lepszy od Mastalskiego?
kurka
2018-09-22 17:04:33
Teraz urząd doi klub piłkarski a niedługo miałaby straż z szalajką na czele i kolejnymi z rodu bombonów ?
Ludzie rozpisujecie się jakby było 10 kandydatów na burmistrza. Jest tylko dwóch z czego jeden nieopierzony kurczak a drugi stary kogut. Zamiast kurczakowego oszołomstwa w kurniku wolę koguta. Jeżeli tylko praca doktorska na którą jak ma się czas każdy teraz zwłaszcza na wątpliwej uczelni może pisać jest dla Was wyznacznikiem kompetencji, to wątpliwa jest dla mnie Wasza kompetencja jako wyborców. Pisanina że młodzi przez obecnego uciekają z miasta, to kolejna bzdura. Od lat wyjeżdżają do szkół i pracy nie tylko w kraju, bo w mieście jest tylko turystyka i nie każdy w tym się odnajduje czy ma mozliwość. W sytuacji braku kandydatów obecny burmistrz nieważne jaki jest dla mieszkańców itp. , ale to stary kogut i mówi się trudno, po prostu nie ma poważnego wyboru.
sierdzioń
2018-09-22 10:55:00
Fakt, że Niezgodzie krecią robotę robią młodzi urzędnicy, którzy chcą sie wykazać. Zapominają przy tym, że ich praca to służba na rzecz obywateli i podatników.
matew
2018-09-22 09:36:50
Grigoryj masz rację szacunek do ludzi...teraz idąc do urzędu załatwić coś to jakbyś szedł coś wyzebrac u Pana swego i łaskawcy...powiedzcie mi co on ostatnio zrobił dla Szczawnicy?podpisal parę umów na które kasę wywalczyli jego pracownicy bo on przecież o to nie walczy tylko idzie podpisze strzeli fotkę i na fejsa wrzuca co to on nie narobił...i pisze że jak szedł na burmistrza to miał doświadczenie w banku i w drużynie piłkarskiej...no też mi kwalifikacje na burmistrza czyli poszedł tak samo bez doświadczenia jak Marcin tyle tylko że Marcin robi studia doktoranckie a z czego doktorat ma nasz burmistrz bo nie pamietam?
do Grigoryj
2018-09-22 09:16:34
Nie obraź się, ale nie wiesz o czym mówisz, tak jak w każdej firmie burmistrz wyznacza kierunki działania i szuka możliwości ich realizacji. Każdy kto prowadzi firmę wie o czym mówię. A jeżeli kwestionujesz zasługi obecnego burmistrza dla rozwoju Szczawnicy (w tym budowę promenady) to jesteś zwyczajnie nieuczciwy.
A jak Pan senator chce rządzić w Szczawnicy to niech startuje na burmistrza.
bejb
2018-09-22 09:12:02
Grygoryj ty masz poukładane w główce ? to wystaw na kandydata na burmistrza któregoś bezrobotnego lub żula spod słoników skoro za niego robotą odwalą inni, a on ma tylko nożyczki i długopis trzymać w ręce.
cudzołożnik
2018-09-22 09:11:11
@Grigoryj. Masz rację, bo burmistrz to osoba reprezentacyjna. Wobec tego młody nie zastanawiałbym się nad taką fuchą. Będziesz podpisywał i klepał urzędniczki po siedzeniu :-D:-D:-D., a jakiego doświadczenia nabierzesz w pracy samorządowej, że ho ho. Pamiętaj, bez molestowania, bo podpiszesz wyrok skazujący na siebie.
konkret wyborca
2018-09-22 09:03:03
do wyborca ~
na tę chwilę doświadczenie niech sobie nabiera w kontaktach z dziewczynami. Burmistrzowanie to nie zabawa tylko poważne zajęcie i tego oczekują wyborcy. To nie czas na błędy, eksperymenty, zdziwioną minkę bo nie wyszło i aha to tak ma być. Jego duet z braciszkiem ( jeżeli by przeszli) nie napawa optymizmem , bo są niewiarygodni jako kandydaci i niekreatywni w szerszym pojęciu tego znaczenia. Podobnie sytuacja ma się z następną kandydatką ze straży już dojrzałą tylko wiekowo Panią Moniką, której oszczędzę swojego komentarza jedynie do - szkoda słów.
Grigoryj
2018-09-22 08:48:40
Trzeba pamiętać że burmistrz (kazdy) jest od podpisywania, przecinania wstęgi. Robotę robią jego pracownicy. Dlatego obecny jak i następny nie musi się znać na robocie. Musi nabrać instynktu bo póki co nie ma szkół kształcących na burmistrzów. Jeżeli Mastalski będzie szanował pracowników ( a nie tak jak jest teraz) i znajdzie doświadczonych współpracowników czyli zastępcę, skarbnika i sekretarza a następnie będzie ich szanował żeby go nie zostawili (obecnego opuścił jeden skarbnik, jeden sekretarz i w sumie trzech zastępców. Trzech bo najpierw miał być ówczesny dyrektor OHP) że o dyrektorach MOK i MZGK i SM nie wspomnę. Mało? A co powiecie o konflikcie obecnego z Mankowskimi , parkiem pieninskim, Kroscienkiem czy posłami, przedsiebiorcami przez co traci cala Szczawnica. Jeżeli nowy znajdzie dobrych doradców to będzie tylko lepiej. Bo szacunek do ludzi i słuchanie ich potrzeb a nie kolejne promenady ( gdy nie ma parkingów) jest najlepszym programem wyborczym.
Eryk
2018-09-22 07:53:02
Popatrzcie na wygląd to dziecko ma swój świat, jest du...... Ty..... tu trzeba być przebojowym znać ekonomię zarządzanie a chłopak zielony, żeby chociaż promotor jego Hamerski był rzutki to by coś mu doradził,ale to następny cichociemny żenada
lolek
2018-09-22 06:16:16
najważniejsze żeby iść do wyborów i zagłosować a kogo wybiorą mieszkańcy to się okaże - namawiajcie wszystkich by iść do wyborów bo to wtedy będzie miarodajne.
moim zdaniem
2018-09-21 23:18:42
Dopiero teraz byłaby niezgoda jak ten klan doszedł by do władzy. Już zapomnieliście (strażacy) jak narzekaliście kiedy rządzili prawie wiecznie strażą? Ktoś wspomniał że jest specjalistą od promocji, pytam się jakim ??? te parę chwil w MOK kilka lat temu a ma 29 lat ??? to za mało i wątpliwe aby rządzić miastem. Jakie ma chłopak doświadczenie w pracy samorządowej społecznej organizacyjnej decyzyjnej a nawet zawodowej ? przepraszam za określenie jest jeszcze nikim i słabym pod tym względem. Dla mnie na starcie swoją kandydaturą już się przekreślił bo jest niepoważny nie rozumie co to znaczy być burmistrzem i odpowiedzialnym. To jeszcze nie jego czas a może nawet i w przyszłości. Ktoś nieźle mu namieszał w główce i wpuszcza w maliny. Nie ma co wracać że Niezgoda też był młody jak zaczynał karierę bo mnie interesuje teraźniejszość a nie ponowna powtórka czyli nauka samorządowa kolejnego młodego kandydata bo to już było. Szczawnica potrzebuje konkretów i niestety szkoda że nie ma właściwego kontrkandydata dla jeszcze panującego, Z dwojga złego wolę już zagłosować na panującego bo nabył doświadczenia i niech sam sprząta swoje śmieci.
Do znawców pisaniny celowo nie używałem przecinków :)
wyborca
2018-09-21 22:46:09
Marcin dasz radę ! Jesteś młody, zdolny a doświadczenie przyjdzie samo. Nie przejmuj się hejtem walczą bo się boją. Będziemy głosować na ciebie.
jaro
2018-09-21 22:43:24
PiS wystawił tego kandydata chyba z łapanki.Kierownictwo tej partyjki "myśli" że wystarczy kogokolwiek wystawić pod szyldem PiS i ma wygraną w kieszeni.Moga się zdziwić że nie wszyscy wyborcy to "ciemny lud' który to kupi.Jakie on ma doswiadczenie w Samorządzie,jakie dokonania,jaka wizję(nie po prochach) na rozwój Szczawnicy.? Niezgoda jest owszem słaby,bufonowaty,ale jakie gwarancje daje ten młodzik by było lepiej? Obietnice ? To akurat PiS ma opanowane w stopniu "doskonałym".
Dybuk
2018-09-21 19:40:07
Z jednej strony kandydat który nie umie być burmistrzem, z drugiej kandydat który nic nie umie poza byciem burmistrzem. Pierwszy nigdzie nie robił drugiego jak przegra nikt nie przyjmie do roboty. Trudny wybór.
żabka
2018-09-21 19:32:49
W cywilizowanych krajach wybory to przede wszystkim potyczka na programy, a nie wzajemne szkalowanie i rozgrywka polityczna ( ten czerwony, ten zielony, a tamten to jeszcze z PiS-u). Niech teraz obydwaj Panowie przedstawią swoje wizje i plany na ewentualną kadencję i pozwolą nam wyborcom zdecydować, kto w naszej ocenie jest najlepszy.
niech zapanuje zgoda
2018-09-21 19:26:07
Niech końcu w Szczawnicy zapanuje zgoda mamy dość niezgody...on już pokazał że ma nas gdzieś więc w tych wyborach my mu też to pokażmy...wszystko upada młodzi nie mają pracy trzeba wyjeżdżać bo puścił wszystko z torbami i namalował własny portfel...MARCIN DASZ RADE zaglosuje
Zmęczony
2018-09-21 18:54:12
Ja tym wszystkim młodym wilczkom co tu piszą komentarze, proponuję żeby najpierw przyszli na spotkanie przedwyborcze jednej i drugiej strony a potem możemy rozmawiać kto co ma do zaoferowania, na podstawie faktów a nie wyobrażeń.
emeryt 3 RP
2018-09-21 18:38:31
Emeryci nie dajcie się omamić PiSowi, wszyscy otrzymali 500+, a Wy 500 G. Schowajcie dowód osobisty wnuczkom. W jedności siła, jesteście z wyżu demograficznego lat 50.
Zagłosuje
2018-09-21 17:23:20
Oto w komentarzach wychodzi prawdziwa twarz obecnego łaskawcy. Marcin nie daj się bo on robi to żeby cię zniechęcić. Wszyscy wiemy że znasz się na promocji, mediach i wiesz jak budować markę Szczawnicy. I tego się boi Panputin. Bo jemu tylko budowa w głowie (własna oczywiście). Chodzi tylko o kasę.
dość dziadostwa
2018-09-21 14:03:33
to bardzo dobrze że jest drugi kandydat.jakie by to były wybory gdyby był tylko jeden kandydat i to w dodatku każdy wie jaki...Szczawnica potrzebuje kogoś świeżego bo od kilku kadencji dzieje się nie wiele...pptrzebujemy zmiany i nie ważne z jakiej kto partii startuje ważne jakim jest człowiekiem.Marcin trzymam kciuki????
Dobra rada
2018-09-21 11:22:44
Młodzieży tak głosujcie na kandydata pis to cofną Szczawnice 30 lat do tyłu a Marcinowi tak spiorą głowę będzie innym człowiekiem. Popatrzcie na syna jednego z oficjeli co z nim zrobili. Będziecie Klęczec oj będziecie.
aMEN
2018-09-21 10:05:30
PiS Wam wybuduje stacje drogi krzyżowej wzdłuż promenady. Bo co może więcej?, a emerytów czeka powolna eutanazja, jak podtruwanie arszenikiem. Na pewno nie poszerzą ulic by zlikwidować korki, chyba że kosztem istniejących budynków i działek.
sylwia
2018-09-21 09:56:27
Młodzieży szczawnicka to od Was zależy czy wybierzecie Młodego kandydata i dacie mu szansę się podszkolić, bo leśne dziadki i tak będą głosować na emerytów i rencistów.
sąsiad
2018-09-21 09:52:06
Co się chłopakowi dziwić jak przegra to i tak PiS mu robotę załatwi
do obserwatora
2018-09-21 09:29:18
Pani Paluch nie jest zaangażowana w wybory w Szczawnicy, uwierz mi, ma na tyle zdrowego rozsądku
W Szczawnicy są struktury PiSu i są przede wszystkim ludzie, którzy mają dość obecnego Burmistrza i jego drużyny - i to Ci ludzie próbują rozwalić ten beton, to koło wzajemnej adoracji i powiązań
ALFIK
2018-09-21 08:40:00
Marcin - znam Cię długi czas, nie jestem za PiSem, nie cierpie tego dziadostwa, ale wiedz, że będę na Ciebie głosował. Nie daj się i trzymaj się!
hihihi
2018-09-21 08:34:31
gdyby w SZczawnicy wystartowal pod szyldem SLD to mialby pewna wygrana , tutaj samo lewactwo przesiakniete ,,wielkim swiatem, turysty jednego dnia''
Dobromir
2018-09-21 08:23:34
Powiem tak żadnego rywala nie wolno lekceważyć. Ale jak myślicie że wybierając kandydata z PiS w Szczawnicy coś będzie lepiej to już propaganda. Dlaczego rządzą 4 lata i nic tu z ich poparciem się nie zrobiło. To są uzurpatorzy
obserwator
2018-09-21 07:18:09
A w swoim Krościenku kogo Pani Poseł wystawiła na Wójta? Tam nie robi polityki tylko w Szczawnicy.
Darek
2018-09-21 06:08:24
Panie Marcinie, niech Pan się nie przejmuje. Ten hejt wylewa jedna osoba która jest przerażona bo w końcu ma poważnego rywala, którego poprą młodzi, myślący i konkretne środowiska. Wyrzuca Panu wiek i brak doświadczenia jakby już zapomniał kim był jak sam startował w pierwszych wyborach. Powodzenia!
gienek padalec
2018-09-21 05:48:24
a Niezgoda jakie mial doswiadczenie? , zadne , roboty uczyl go Golba , jest juz wypalony i nic madrego nie zrobi. Obecnie rzadzi Pis poprzednik ciagnal kase za PO a teraz kurek przykrecili i SZczawnica stoi w miejscu , dlatego czas na zmiany.
xsxsxsxs
2018-09-21 00:07:13
Przypomnę tylko, że jak obecny Pan Burmistrz po raz pierwszy kandydował, miał niewiele więcej lat od Pana Mastalskiego . Najgorsze jest to , że nowy kandydat uzależni się od partii i jej tutejszych działaczy . Z drugiej strony , Pan Niezgoda też na początku swojej kariery ( to była jego chyba druga praca - dot. fb ;) ) , miał dużych lokalnych "sprzymierzeńców" , a udało mu się uniezależnić .
Powinniśmy się cieszyć że mamy jakiegokolwiek innego kandydata , mimo że ma nikłe szanse na wygraną . Podczas kampanii zobaczymy inną wizje , pomysły , styl prowadzenia polityki , podyskutujemy , wytkniemy błędy . Chyba to jest fajne w wyborach ?
Więc życze Państwu żebyście zachęcali młodych do polityki , a nie podcinali im skrzydła już na poziomie komentarzy pod artykułami. Panu Mastalskiemu życze powodzenia, oraz tak lotnych zastępców jakich miał obecny Burmistrz - bo bez nich pewnie niewiele by zwojował.
oj sie dzieje !
2018-09-20 23:28:04
tak niech kupią do urzędu zabawki i piaskownicę i niech zabawa trwa jak w rządzie tak i w lokalnych władzach! najlepiej niech już z przedszkola wezmą kandydata....niektórzy nie maja naprawdę mózgu !
śmiechuwarte!!!!!!
2018-09-20 22:58:28
do miejscowy. Dokładnie zgadzam się się z Tobą kpina. Ktoś namówił dzieciaka, który jeszcze nie jest świadom co go czeka! Bez doświadczenia. PIS znalazł marjonetkę i będą nim sterować ??? Najpierw trzeba zacząć od czegoś ... i powoli wspinać się w górę. Może najpierw jakaś praca, jakieś doświadczenie! a nie pierwszy lepszy z łapanki i to jeszcze Młody BOMBON na burmistrza żenada! Lepiej nie iść wcale na wybory!
Beata
2018-09-20 22:50:10
Czy wy myślicie że zarządzanie Szczawnicą to jest jak posiedzenie sobie w szoferce auta strazackiego, zero przygotowania nigdy nie przepracował ani jednego dnia w samorządzie. Mierny wierny ale bierny.
Śmieszne
2018-09-20 22:47:43
To jakieś żarty? Niezgoda pewnie popłakał się ze śmiechu że mu PIS takiego kontrkandydata wynalazł
śmiechuwarte!!!!!!
2018-09-20 22:41:05
Widać że PIS sięgnął dna ;p . Żal chłopaka
miejscowy
2018-09-20 22:19:45
jakaś kpina z wyborów w Szczawnicy
tutejsy
2018-09-20 21:53:01
Nie znam człowieka, a uczelnia nie rzuca mnie na kolana.
Mamon
2018-09-20 21:51:33
Marcin, masz mój głos. Poczytajcie na fejsiku jak obecnego burmistrza nerwy ponoszą i próbuje ośmieszyć kontrkandydata. Wychodzi prawdziwa małość . Pewnie myślał że założy dynastię.
misio
2018-09-20 21:29:06
Może by ktoś powiedział coś więcej na temat tego pana .Czym się teraz zajmuje
ala
2018-09-20 21:10:19
Kto wie, kto wygra
do ja
2018-09-20 21:05:19
wiesz jaka miał minę? taką samą jak dowiedział się że odchodzi od niego wiceburmistrz Moskalik - popytajcie w urzędzie!! dobrze że nie wykorkował ze złości....
Trytytka
2018-09-20 21:05:02
Brawo Marcin. Przewietrz tam trochę !
ola
2018-09-20 20:50:52
Super!!! Marcin jesteśmy z Tobą!!
ja
2018-09-20 20:27:55
I super Marcin, wreszcie się coś będzie działo, ciekawe jaką miną miał burmistrz jak się dowiedział o konkurencie :)
Jožin z bažin
2018-09-20 19:54:12
Jak Niezgoda wygra wybory, to może go zrobić naczelnym doctorem upadającego uzdrowiska.